Da har vi arrangert vår tredje gammeldanscafè med stor suksess. Gruppene som spilte bidro til å gjøre dette til en kjempetrivelig ettermiddag for alle som møtte opp.
Arne og Anne Grete ga oss flott Jularbomusikk og egenkomponerte låter!Grane TrekkspillklubbDe flotte karene i Compania De Musica dro på med god dansetakt.