Det er lenge siden forrige oppdatering, men det betyr ikke at klubben har hatt pause. Tvert imot! Etter at vi hadde arrangert DM, var vi nok litt slitne. Vi bestemte at klubben skulle delta på Landsfestivalen i Gammeldansmusikk, og vi fant låter og begynte…